نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

ذهن خلاق و ...

فکر میکنم امروزه فیلم راز را همه میشناسند و کمابیش با قانون جذب که یکی از قوانین پیشرفته ماتریکسی است که ما در ان زندگی می کنیم را میشناسند

موضوع مهم در مورد این قانون تجسم سازی یا به قول دوست خوبم دامون ذهن خلاق است که انچه را میخواهی در اختیارت می گذارد

البته این قانون اکثرا به خوبی عمل می کند

اما مشکل در این جاست که در کنار این قانون قانونی دیگر و البته مهمتر به نام قانون کارما وجود دارد

که بر اساس ان باید بهای هر کار یا چیزی را پرداخت

این قانون در مطالب فیلم راز یا تئوری های وابسته به ان که این روز ها مد شده ناگفته مانده

 

بگذریم

بله با این روش میتوان چیزهایی را خلق کرد یا جهان ماتریکس را مجبور کرد انچه ما میخواهیم در اختیارمان بگذارد اما موضوع مهم این است که همین کار باعث غرق شدن بیشتر ما در این ماتریکس خواهد بود

اما انچه من به عنوان درسهای نیروی بی پایان بیان کردم

مسایل و اتفاقاتی است که توسط نیروی بی پایان و از جهانی خارج از ماتریکس فعلی ما در اختیارمان قرار میگیرد و این گوشزد ها به راهیابی ما به خارج از ماتریکس جهان های پیندا می انجامد

و درحقیقت این رخداد ها حاصل خلق نیروی بی پایان است نه ذهن ما

فکر می کنم این تفاوتی بسیار مهم است و نتیجه ان کاملا متفاوت چرا که عملکرد ذهن ما ما را به داخل ماتریکس میراند و عملکرد نیروی بی پایان باعث ازادی ما از این ماتریکس پیندا خواهد بود

 

 

برکت باشد  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پسرآزاد شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 http://pesareazad.blogfa.com

آقا برکت باشه منم موافقم

میثم یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:54

سلام

اوه متاسفانه فیلم جذب و ماتریکس رو ندیدم :(
اما اون آخری رو کاملا موافقم که از محصولات نیروی بی پایان ، آزادیه .
و با اجازه گسترشش می دم، و میگم، آزادی فقط در امتداد بازوی نیروی بی پایان، وجود داره .

همینطوره
ممنون

مهدی هومن یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:32 http://shereparsi.persianblog.ir

برام جالبه بدونم این نیروی بی پایان رو چطور تفسیر می کنی شما ؟
به هر حال فکر می کنم همه به یه نحوی به یه نیوری بی پایان عقیده دارند اما خیلی جالبه بدونم که شما چطور تفسیرش می کنی . چون در طول این مدتی که با بلاگ شما آشنا شدم زیاد در موردش خوندم اما تفسیر کلیش رو می خوام . ممکنه به من هم توضیح بدید ؟
با مهر سبز باشی

والا دوست عزیز
در قیقت وقتی میشه چیزی رو شرح داد که بر اون اشراف کامل داشت
من یک دانشجوی نیروی بی پایان هستم و مطمئنا شرح کاملی از ان ندارم
اما ببینم استاد جوابی برایمان خواهد داد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد