نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

دلیلی برای ....

دوش با من گفت پنهان کاردانی تیز هوش


وزشما پنهان نشاید کرد سر می فروش




بزرگترین دلیل بودن ما شاید فقط



خواندن آوازی عاشقانه است ......

نظرات 7 + ارسال نظر
سیما سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:17 http://stripped.blogsky.com

من و آخرین متن سال ۸۷ منتظر تو هستیم ... سال خوبی در پیش داشته باشی.

دلیل بودن ما عشق است.

خلوت دل سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:57 http://.khalvated.blogsky.com




بزرگترین دلیل بودن ما شاید فقط







خواندن آوازی عاشقانه است ......چه جمله ای کاش همه ما به معنیش ایمان داشته باشیم

دقیقا
فکر کنم این جمله را باید زندگی کرد ...

میثم چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:20

کار ما شاید این است
که میان گل نیلوفر و قرن
پی آواز حقیقت بدویم

میثم چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:21

ریگی از روی زمین برداریم
وزن بودن را احساس کنیم

میثم چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:23

آسمان بار امانت نتوانست کشید
قرعه کار به نام من دیوانه زدند

اینجا هم حافظ میگه، کارمون دیوانگیه
چون گفته، من ِ دیوانه، پس قرعه کار به نام من زده نشده، به نام من ِ دیوانه زده شده :)

میثم جان

ممنون این کامنت هات دقیقا تداعی احساس من هست ...


منتظر شرق شقایق هستم ..

میثم چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:47

می ترسم از عهده اش برنیام، مثه ادامه اون بحث شعر نو و سپید و قدیم که ادامه اش رو نتونستم بنویسم
آخه نمی خوام مطلبی رو بذارم که سراسر ایراد و اشکاله
ولی اگه خدا بخواد یه روز می نویسمشون
مرسی

میثم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:22

سلام شاهین جان :)

اول اشتباه تایپی کردم و به جای شاهین نوشتم، شهاین =))

سال نیومده رو تازه تازه برات آرزو می کنم

ممنون من هم برایت ارزوی سالی خوب و پر برکت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد