نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

عشق و پاداش آن

معدود کسانی از این راز بزرگ آگاه هستند که  

 

پاداش عشق ورزیدن .... 

 

همان عشق ورزیدن است .  

 

اگر تصمیم داریم کاری را برای عشق انجام دهیم  

 

این نکته را همیشه مد نظر داشته باشیم .  

نظرات 6 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:17

سلام دوست من
امیدوارم از حال خودت راضی باشی :) برات ممکنه به سوالی که در آدرس ذیل مطرح شده پاسخ بدی؟ نظرت حتماً کمک خواهد کرد ... پیشاپیش از شما ممنونم. www.seeyourinside.blogsky.com

رهگذر سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:40

علی عزیز وبلاگ خوب و پر محتوایی داری.برات آرزوی موفقیت دارم. هر وقت تونستی به ما هم سر بزن

علی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:49

رهگذر عزیز
از نظر مثبتت ممنونم دوست خوب :)
نظر دومی که شما دادی فوق العاده بود و نمیدونم چرا با اینکه من تایید زدم ، متاسفانه پاک شد. اگر زمانش برات مقدور بود ممنون میشم که دوباره ارسالش کنی... پیشاپیش ممنون و معذرت ...

رهگذر سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:28

علی عزیز من اومدم به وبلاگت و پاسخم رو چک کردم دیدم درج شده.
بازم از توجهت ممنونم

zdB سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:24 http://zshejazi.blogfa.com/

با حضورتون خوشحالم می کنید...

دیم وبلاگت رو قشنگ بود و صمیمی ....

موفق باشی .

فرشید پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:29 http://nasimetahavol.blogfa.com

به نام گوهر دلها

الا ایها الساقی ..... که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها!
همیشه عاشق باشید

فرشید عزیز
ممنون از لطف همیشگی ات

همه ما در اقیانوس عشق و رحمت خداوندی مستغرقیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد