نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

عشق خدا اعجاب آور است

وقتی کسی ازته دل به حرف های ما گوش می دهد، احساس  

 بهتری به ما دست می دهد. نفع جسمی شنونده این است که  

 گوش دادن ضربان قلب را پایین می آورد. 

 

 یک استاد دانشگاه به یکی از دوستانش که بزودی قرار بود  

  مادربزرگ پیر و بد عنق خود را ببیند، توصیه هایی کرد. دوستش  

 از این ملاقات واهمه داشت. پروفسور گفت: "بذار مدتی حرف  

  بزنه و بعد موضوعی رو که کمتر از همه کسالت آور بوده، پیدا  

  کن و در موردش سوال کن. بعد بازم چیزی رو که کمتر از همه  

  کسالت آور بوده پیدا کن و همین طور ادامه بده." 

  دوستش بعدا می گفت که نه تنها ملاقات خوبی بود، بلکه مادر  

 بزرگ تا چند روز بعد خوش اخلاق بود. 

 

 حالا دوستان عزیز بگن که این داستان چه ربطی  

 به  موضوعش داشت.  

                        

                   

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی هومن پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:20 http://www.shereparsi.persianblog.ir

با کمال میل رهگذر عزیز و مطلب خدا عشق است فوق العاده بود

رهگذر جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:16

ممنون دوست عزیز

دختربهار جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 http://dastanekootah.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
من همیشه از نشستن پای صحبت دیگران لذت می برم٬ مخصوصا وقتی تجاربی داشته باشه که من ندارم حالا به واسطه سن و سال بیشتر مطالعه بیشتر یا فیلد کاری متفاوت یا هر چیز دیگه...
متوجه شدم این بلاگ سه تا نویسنده داره٬ امیدوارم همگی موفق باشید.

ممنون دوست عزیز
تو هم وبلاگ قشنگی داری و نوشته هات واقعا ارزش خوندن داره.برات همیشه آرزوی موفقیت دارم.

خلوت دل جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:10 http://khalvated.blogsky.com

جالبه

ممنون

خ پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:37 http://khalvated.blogsky.com




مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدیست، بد، است


و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است


طفل معصوم به دور سر من می چرخید


به خیالش قندم


یا که چون اغذیه ی مشهورش، تا به آن حد، گَندَم


ای دو صد نور به قبرش بارد


مگس خوبی بود


من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد


مگسی را کشتم


مرحوم حسین پناهی

میثم:البته من مخالفم با این هرکاری دلیلی غیر قابل انکار داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد