نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

زندگی

زندگی، مادر مهربانی است که لحظه به لحظه قدکشیدنت را می بیند و

فردا را با فراز و نشیب های بیشمار پیش رویت می گذارد. گاهی زیر

چرخ دنده هایش له میشوی ولی چه باک که باردگر این مادر دلسوز

حامیت می شود و چنان لذتی را نصیبت می کند که تمامی سختی ها را

ازیاد خواهی برد.




آری، هر چه زندگی ام را مرور می کنم از قدکشیدنم هیچ گاه پشیمان نیستم
 
و شاید جز معدود افرادی هستم که بعد از سال ها آموخته ام گذشته ارزش
 
حسرت خوردن را ندارد.هر چه به عقب برمی گردم در می یابم که تا چه حد
 
مشکلات شیرینند و در پس هر مشکلی رشدی نهفته است.


زندگی همواره به ما لبخند می زند و این ما هستیم که گاهی این

لبخندها را نمی بینیم.

به قول بزرگی:

ما همواره منتظر سخترین لحظه هستیم در صورتی که آن را پشت

سر گذاشته ایم و نمی دانیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:45 http://www.7rozane.blogfa.com

سلام و درود بر تو رهگذر خوبم :

بله در اون اول یاد میثم افتادم که ممکنه با خوندنه این مطلب بگه کاش بزرگ نمیشدم تا مادرم هنوز بود یه بار دیگه به میثم عزیزم تسلیت میگم .

خوب دقیقا همینطوره من مثلا برام یه مشکلی پیش اومده بود که الان که ازش خلاص شدم ولی فک میکنم هنوزم با منه در صورتیکه نیس تازه الان به این باور رسیدم که ازش راحت شدم ( مبارکم باشه ) .

فدات با عشق

مبارکه عزیزم
ببخش نرسیدم به وبت سر بزنم. خیلی نمی رسم بیام نت.

رویا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:00

عیبی نداره گلم !!! راحت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد