نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

آخرین حرفا

نترسین جایی نمیرم ولی تا یه مدت نمیتونم چیز بنویسم 

خدا بخواد سال نوی خوبی شروع کنین با یادگیری و ارتقا دانش برتر که زندگیتونو متحول کنه 

پیشاپیش مبارک باشه 

این دمه آخری بچه های محک یادتون نره که خیلی واجبن یه گوشه ذهنتون داشته باشین 

هیچی مثل به فکر بچه ها بودن نیست.اونا از کوچولویی ذهنشون شکل میگیره و چرا که خوبی براشون نکاریم که فرداشونو و آیندشونو درست کنیم.چون هم سنو سالای من باید دیگه به فکر آینده سازی باشن. 

فدای همتون

نظرات 5 + ارسال نظر
جویتده ی حقیقت چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:36

سلام عزیز دلم :

خوبی ؟ من الان یه مدتیه میام تو خیریه مامانم دارم براشون کار میکنم در واقه بصورت همیار هستم .

اره درسته حالا چی درسته خودت میدونی .

فدات بشم با عشق .

masi یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:55 http://yasyas-66.blogfa.com

سلام ،پیشاپیش سال نو مبارک ،سال خوبى داشته باشین

دل نوشته دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 http://www.golabdon.blogfa.com

پیشاپیش سال نو شما مبارک باشه...

وحــــــیده پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:53 http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
انشاالله روزهای پیش رو ، سرشار از نور عشق الهی باشه
و امیدوارم سریع تر مطالبت رو بخونم...
از معدود کسایی هستی که از نوشته هات لذت میبرم
در پناه خدا..

مرسی نظزامو میخونی عیدتم مبارک
در پناه ایزد
بزودی برمیگردم حتما.......سنجد!

مژگان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:40

سلام،میدونم ک خوبید،غیبت بسته لطفا زودی برگردین و حقایق قشنگ تری رو بنویسید ،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد