نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

قدرت

ناامیدی در راه معنوی خوب است . ناامید شدن از خدا ، ناامید شدن از استاد ، ناامید شدن از

خود .

ناامیدی به ما فرصت مرور دوباره ی توانایی ها و قابلیّت هایمان را می دهد . ناامیدی ما را

از نو ، با خودمان مواجه می کند . وقتی از کمک استاد ناامید شدیم ، وقتی چشم به راه کمک

خدا ماندیم و کمکی نشد ، آنگاه مجبور می شویم خودمان دست به کار شویم و راه موفّقیّت را

پیدا کنیم . مجبور می شویم ضعف ها و کاستی های ذهنی و احساسی مان را برطرف کنیم تا

مشکل مان حلّ شود و پس از مدتّی درک می کنیم که اصلاً برای پیشرفت در راه باید با خودمان

مبارزه کنیم . با من ِ ضعیف و وابسته ؛ با من ِ غیرمعنوی که نمی خواهد اصول راه را درک

کند .

تنها راه پیشرفت در راه معنوی که زندگی فیزیکی نیز ، جزیی از آن است ، بازگشت به درون

خودمان و دست از کمک های بیرونی شستن است . حتّا کمک های استاد و خدا .  
 
با عشق
نظرات 4 + ارسال نظر
آنا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 http://gong.blogsky.com

سلام

من خدا رو ناامید شدم
و خدای جدیدم رو خیلی دوست دارم

نیستی

خوبه خوشحالم
در خدمتم

【ツ】 امــــــــیر چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 http://wallst.blogfa.com

به نظر من حکمت کارهای خدا در همینه که انسان بتونه خودشو پیدا

کنه و از صد مشکلات بگذره.

همینطوره

جوینده ی حقیقت چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:49

وای میرسی شاهین جونم خیلی بدردم خورد راستی سلام نکردم اونقد که هولم .

مطلبت الان بدردم خیلی میخوره و کمکم کرد مرسی عزیز دلم .

خدا رو شکر خوشحالم که به دردت خورد

فریناز پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 http://delhayebarany.blogsky.com

دست از هر کمکی شستن!

یه وقتی به یه جایی می رسی که می فهمی اگه خودت نجنبی زندگیت برملاست

ولی از خدا نمی شه ناامید بود! این یعنی بی انگیزگی مطلق! خداشو قبول نداشتم ولی ناامیدی از خلق رو چرا

رهگذر:از خدا ناامید شدن هم باکی ندارد.این یعنی رشد، یعنی نو شدن، یعنی دوباره پا گرفتن


شاهین :

دوست من اکثر ما در ذهنمان خدایی را میسازیم و ان را به جای مقام متعال میپذیریم . این نا امیدی ویا شک و یا زیر سوال بردن خدا باعث میشود تا انچه در ذهن ماست بشکند و جای ان را مقام متعال با نور خود پر خواهد کرد .

با عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد