نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

روزگار خوش

یه روز باید برم به جایی که قبلا زندگی میکردم.اینجا!  

  

روی پلی که روی یه جایی بود! نمیگم چون....  

  

و آفتابو ببینم و خیابون پر ازدحام.جایی که تا پاسی ازشب گذشته هنوز نور داره.  

  

هنوز تکاپو  

  

اگه ده درصد این تلاش صرف خداشناسی و بقولی معنویت بشه الان اونایی که زیر پل رفت و آمد میکنن الان مثل من روی پل نظاره گر آفتاب هستند.  

  

من خورشیدو دوست دارم.

نظرات 10 + ارسال نظر
رویا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 http://7rozane.blogfa.com

خوب همه اگه خدا رو دوس داشته باشن خورشیدم دوس دارن چون خورشید یه نوری از خدا رو به ما ارزانی میده مفت و مجانی .

این ماییم که باید به نور هستی دست پیدا کنیم و درست مثه همون خورشیدی بشیم که داره به ما میتابه .

حرفام خیلی گنده بود .

حرفات گنده هست ولی خوده شیطونتم نفهمیدی چی گفتی!

یلدا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:30 http://saramahmode.bloogfa

اپم اپم¸ . . . ¸,.,¸.
. . . . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
خوش بید سری ور مابزن دلمون خوش ابو

نامپاک شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:16 http://jananesho.mihanblog.com

نامپاک شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:29 http://jananesho.mihanblog.com

یه ژنج شیش صفحه ای آپ کردیم وقت کردین بیاین بخونین البته زحمت نوشتنش رو گاهی اوقات به اساتید شعر دادیم

دل نوشته شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 http://www.golabdon.blogfa.com

منم روی پل هستم... خورشید کاملا روبروی منه... ما همدیگه رو دوست داریم...

منظورت از ما منه میثمه یا خورشید؟ ایهام داره

نامپاک پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 http://jananesho.mihanblog.com

آپیم :)

خوب فهمیدیم آفتاب بالانس چرا میزنی؟

آنیتیا!! شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:32

ردپاها پاک میشن
مثل رد پای آنیتیا از روی این وبلاگ
یادته شاهین اون شبی رو که طرح اینجا رو ریختیم؟
من گفتم می خوام اسمش ستاره آبی باشه...ستاره آبی
یادته اولین جمله بلاگ رو؟
تنها شجایان و ماجراجویان خدا را می یابند
شاید حالا بعد از گذشت 3 سال باید اینطور اصلاحش کنم:
تنها شجایان و ماجراجویان خدا را رها میکنند و انسان را می یابند.
آنیتیا پاک شدنی نیست... او روزها و شبهای سال 1387 پاک شدنی نیست. میشه ازشون گذر کرد اما نمیشه ازشون رها شد...
و آنیتیا در ستاره آبی به حیات خودش ادامه میده
مرسی که پاکشون کردید...شاید راهی باشه برای رهایی...

رهگذر:
آنیتیای عزیز برای من یکی همیشه توی این وبلاگ وجود داری و می دونم برای شاهین هم همینطوره.
عزیزم من فکر میکنم تو خودت بیشتر اینطوری خواستی.همون دلیلی که باعث قطع دوستی فیس بوکیمون شد.چون دوست داشتی که بقیه هم مثل تو فکر کنن.
برای من اصلا مهم نبود که تو خیلی چیزها رو ترک کردی چون اون اعتقاد خودت بود و الان هم همین احساس رو بهت دارم.
اینو همیشه بدون که دوستت دارم و همیشه جای خالیت رو با اون پست های قشنگت توی وبلاگ حس میکنم.
برات بهترین ها رو آرزو دارم.
اوومیثم:چیه شلوغ کردی،خودت آب ریختی رد پات پاک شد.عینه این پیره زنا غرغر میکنه

نامپاک سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 http://jananesho.mihanblog.com

بابا سه تا نویسنده این یکیتون یه چیزی بنویسه دلمون پوکید

چهارتا
میثمو یادت رفت
برمیگردم
حتما
(مثل سنجد)

دامون سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:31

همه مثل من فکر کنند؟
جدا برداشتت این بود رهگذر؟
من به همه یک حق انتخاب دادم. تو و شاهین انتخابتون رو کردید عزیزم. تحمیلی در کار نبود.
برای من اصلا مهم نیست که پستها پاک شده اند یا مونده اند یا هرچی! اسم ستاره آبی برای همه عمرم من رو کفایت میکنه! اینه که هیچ وقت پاک نمیشه
جای من اینجا خالی نیست، هیچ وقت نبوده... خوشحالم که پستها و نام آنیتیا از اینجا پاک شده

به میثم: اگر دقت کرده باشید شما در نوشته من به هیچ وجه طرف خطاب نبودید بنابراین ای کاش با این پاسخ ساده لوحانه توام با لودگی خودتون رو کوچک نمی کردید آقا!

میثم:ببخشید
پاسخ ساده لوحانه! اونم توام با لودگی!
عزیزی دیگه کاریش نمیشه کرد،دوباره برنگردی یه چیزی بارمون کنی!

مهدی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:32 http://WWW.SHEREPARSI.PERSIANBLOG.IR

سعی می کنم من به زندگیم برسم و خدا خداییش رو بکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد