نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

نیروی بی پایان

تنها آن هستی دارد

این زندگی من است

این تمام دنیای من است   

این یعنی همان بی نهایت  

این یعنی تمام افکار من در طول میلیونها سال  

این یعنی تمام تجربیات من در هزاران قرن  

این یعنی زندگی من  

  

زندگی من یعنی تمام آنچه که دارم  

داشتم  

خواهم داشت  

  

هدیه شد و ماندنی شد  

ماند تا جاودانگی بسازد ، تا ابدیت مفهوم بگیرد  

  

تا من دست از زندگی بردارم و زندگی کنم.  

  

تا بفهمم که آسمان فقط آبی نیست و اصلا آبی نیست ،خورشید نورانی نیست ،آب مظهر پاکی نیست.  

    

و زندگی مرگ نیست همانطور که جسم من نورانی نیست.  

  

این زندگی من است......

نظرات 4 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:56

خیلی قشنگ بود.
برکت باشد

دل نوشته یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 http://www.golabdon.blogfa.com

خیلی خب واسه خودت! کسی نمیخواد زندگیتو ازت بگیره...
زندگی کن... زندگی کن... تا ابد تا همیشه...

بابالنگ دراز سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 http://khateratebarani.blogsky.com

قشنگ بود
عارفانه بود
شاعرانه بود
...نه بود
.........نه بود
آغا خلاصشو بگم
زیبا بوددددددددددددد
*****************
وبلاگمو تازه آپ کرده ام
خیلی کم لطف شدی
یه سر بزن بابا
ما هم دلمون ترکید
دارم احساس تنهایی میکنم
هیشکی منو دوست نداره ه ه ه ه
منتظرتم

میام

جوینده ی حقیقت چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:14 http://7rozane.blogfa.com

سلام اتمکم :

امیدوارم خوب باشی !!!!
چه دنیای کوچیکی داری با این همه توصیف ازش یه خورده وسعتشو بزرگتر کن .
از اون نظری گفتم که خودتم میدونی .

دیگه بدک نیست به منم سر بزنی مشتاقه دیدن کامنتتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد